Tilaus- ja toimitusehdot
TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT
TOIMITUSTAVAT JA -KULUT
Toimitustavaksi voit valita Postin tai Schenkerin noutopistepaketin. Posti toimittaa myös kotiinkuljetuksena.
Erityistapauksissa pidätämme oikeuden toimitustavan muutokseen. Toimitusmaksuhinnat alkaen 7,95€. Mahdollisista erityistoimituksista pyydämme olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0400 656 142 tai sähköpostitse info@teramyynti.fi
TOIMITUSAIKA
Tuotteiden arvioitu toimitusaika toimitustavasta riippuen on 2-4 arkipäivää. Otamme yhteyttä, jos tuote on tilapäisesti loppunut ja jos toimitusaika on normaalia pidempi. Pakettia säilytetään Postin ja Schenkerin noutopisteissä 7 vuorokautta saapumisesta, jonka jälkeen lähetys palautuu meille. Pakettiautomaateissa lähetyksen säilytys aika on 7 päivää. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset 20€ asiakkaalta.
VAIHTO & PALAUTUS
Tilaamillasi tuotteilla on 14vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli tuote on käyttämätön ja siisti, sekä sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa.
PALAUTTAESSASI tai VAIHTAESSA TUOTTEITA, TOIMI NÄIN:
Ota yhteyttä info@teramyynti.fi ja kerromme miten palautettavan ja-/tai vaihtotuotteen kanssa toimitaan.
NOUTAMATON PAKETTI
Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröityy automaattisesti ei-noudetuksi, ja siitä laskutetaan jälkikäteen.
KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus/reklamaatio kuljetuksesta vastanneelle toimijalle. Ota valokuvat pakkauksesta ja jos avaat paketin, säilytä vaurioituneet pakkausmateriaalit. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
MUUT POIKKEUKSET
Jos tuotteen hinnassa on selvä hintavirhe, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen hintavirheen olemassaolo.